Monday, January 5, 2009

teacher mail


How about that? Some throwback material to make me remember the events of high school senior year. I got this in the mail today from a teacher I had in high school, twice! There's a bit of a story behind how this photo ended up back in my hands. Typically, seniors can submit a baby picture to the yearbook, but seeing as how the yearbook staff/students are pretty faulty, my picture wasn't included and I didn't get my photo back. Needless to say, I was a bit peeved. I have no idea how my math teacher got a hold of it, but I'm so glad he took the time to send it to me (:

PS: Gossip Girl starts tonight. Yes its overrated, yes parts of it are so fake, yes certain characters are annoying, but omgomgomg its back!

24 comments:

  1. yup yup yup, i'm so excited for Gossip Girl tonight too!

    the clothes always make up for it!
    gahh blair and chuck <3

    how nice of your math teacher.. he has really nice writing (i thought it was a female elementary school teacher or something!)

    ReplyDelete
  2. that photo is adorable!! that's so nice that he sent it to you :)

    ReplyDelete
  3. Aww that's adorable. I'm finding it harder and harder to like ANY of the characters on GG lol

    ReplyDelete
  4. Ah your blogs getting better and better. I so agree on GG haha you're dead on.

    ♥, China L.

    ReplyDelete
  5. awww! youre adorable!

    "PS: Gossip Girl starts tonight. Yes its overrated, yes parts of it are so fake, yes certain characters are annoying, but omgomgomg its back!"


    LOL

    ReplyDelete
  6. gossip girl is back? no way haha. im excited now. how come i havent paid enough attention to know this?

    your picture is SO CUTE

    ReplyDelete
  7. awww..that is so sweet of your teacher!

    ReplyDelete
  8. Gossip Girl! :D I watch it for the fashion of course haha.

    (I'll post some images up of my Eel leggings soon!)

    XX

    ReplyDelete
  9. I can't watch Gossip Girl because no one uploaded it yet :( Sigh. Very adorable photo though!

    ReplyDelete
  10. hey love! thanks for your comment...the jeans result post is up! and the jeans have not left my legs since! haha pajamas too perhaps?

    that is such a nice act of kindness from your teacher...he didn't have to go to the trouble to send the pic to you..but he did anyway! such genuine kindness!!!
    you look adorable too :)

    xxx LM

    ReplyDelete
  11. arghh why its so late for gossip girl here. i cant wait too

    ReplyDelete
  12. Awww that was nice of your hs teacher to do that! I guess I missed Gossip Girl, but I've never seen it, so perhaps I should start from the first season anyway?

    love your blog!

    xx. Mav

    ReplyDelete
  13. how nice of your teacher!

    and yes the revlon nail polish is thick enough to wear just one coat. You should definitely try out new colors!

    ReplyDelete
  14. that was really nice of your teacher!

    ReplyDelete
  15. I can never get my braids that thick too, i have crappy thin asian hair :( i guess we can resort to adding some volumiser when we do our braids ;)

    You are cute as a button in that photo!!

    ReplyDelete
  16. AW
    you are adorable.
    i didn't get my baby photos back from yearbook either. :(

    ReplyDelete
  17. aw, u got one of the best teachers!
    im glad u got ur picture back and what an awesome way to start new years

    ReplyDelete
  18. i've accidently commented on ur blog with my bf's accnt(im using his comp.)
    haha so sorry!

    ReplyDelete
  19. OMG. I love your blog!! :) You're really pretty as well. :D

    ReplyDelete
  20. you are fucking adorable!!!!!!




    OMG is rightttt... too bad i dont get that channel. =( i try to watch it on the internet though!

    ReplyDelete